Korang boleh try resepi baru sandwich maggi time travel nanti!

0 Comments

Kalau korang nak pergi bercuti dekat tempat yang susah nak dapat makanan halal, korang mesti akan bawa beberapa bekalan sebagai stok, kalau lapar and tak ada makanan so korang ada benda yang boleh dimakan.

Contohnya di Filipina, makanan halal susah dapat kan, even maggi pun tak halal, so untung lah kalau korang bawa roti dan maggi sebagai stok untuk korang makan bila terdesak.

Cik Gaya cakap macam ni sebab ada sorang wanita yang memuatnaik gambar makanan yng boleh menambahkan karbohidrat, iaitu sandwich mee segera, which is good to try pada Cik Gaya kan.

Gambar : Mirror.uk

Menerusi laporan Mirror Uk tentang menu ni, ia idea yang simple dan menarik untuk korang yang nak pergi travel.

Dalam bab ni, kita tak boleh la nak fussy sangat, makan itu tak boleh makan ini tak boleh, dah namanya travel ke negara orang so kena lah pandai-pandai nak hidup. Tak makan, korang juga kebulur, kan?

Ibaratnya macam korang pergi camping dalam hutan, korang mesti makan apa yang mudah kan, dan terciptalah menu murtabak maggi yang korang rasa sedap sangat nak makan dalam hutan tu.

So, korang try dulu menu baru sandwich maggi ni bila travel, Cik Gaya yakin korang aka nada energy untuk travel, iya lah dah banyak karbohidrat kan, berganda-ganda lagi.

Lepas tu jalan sana sini untuk OOTD, kuruslah badan, jangan lepas makan korang bantai duduk je tak bergerak.

Terhasillah lemak tepu lepas daripada itu nanti.. fuhh.

Selamat mencuba gaisss!

korang boleh baca artikel ni?
Korang berani tak nak try makan nasi lemak depan kubur
Korang patut try lunch di tengah-tengah laut dekat Sabah!
Stress ke? Jom ‘fly’ lepaskan geram, jerit sekuat hati di Skytrex Sg Congkak!

Leave a Reply

Your email address will not be published.