Pantai Morib Antara Lokasi Sunset View Paling Memukau Di Malaysia

0 Comments

Dekat keadaan hidup yang semakin menekan, korang perasan tak makin ramai yang alami masalah kesihatan mental. Sebab sekarang ni bukan hanya kesihatan fizikal yang dititik beratkan, tapi juga kesihatan mental. Demi hidup lebih sejahtera.

Dan korang perasan juga tak, yang semakin ramai yang share healing spot untuk keluar lupakan masalah yang ada? Healing spot ni biasanya lebih terarah kepada benda-benda tenang & nature. 

Salah satunya sunset. Tengok keindahan matahari terbenam memang menenangkan. Rasa hilang semua masalah yang ada. Jiwa yang kusut boleh tenang melihat keindahan ciptaan Tuhan yang satu ini.

Pantai Morib, Banting merupakan salah satu pantai yang selalu dikunjungi untuk orang bersantai. Dan juga salah satu healing spot yang femes buat jiwa-jiwa broken. Suasana tenang, romantis tak mampu diucapkan dengan kata-kata.

Dekat sini, korang akan jelas nampak matahari seaan tenggelam ke lautan. Dengan bunyi ombak, bau segar pantai, limpahan cahaya yang sangat mengagumkan, hilang segala kekusutan weh!

Tak percaya, korang kena try datang sini dulu. Jangan lupa rakam momen ni gunakan time-lapse tau. 

Kredit gambar utama: Norazlina Abd Aziz

Leave a Reply

Your email address will not be published.