Jom Memasak Bersama Cosmic Cookware & Khairul Aming!

0 Comments

Korang pernah dengar Cosmic Cookware? Boleh dikatakan alat memasak yang memasak sesedap rupanya tau. Direka khas untuk memudahkan urusan korang, praktikal dan estetik kaw kaw! Boleh dan simpan duit, hadiah kan untuk mak yang tersayang.

Tahu tak jenama lokal ini juga telah memberi inspirasi kepada ramai tukang masak rumah untuk beralih kepada seramik yang menggunakan bahan-bahan tidak toksik kepada kehidupan. Dengan adanya Cosmic Cookware, ia dapat membantu sesiapa yang suka memasak untuk memiliki pengalaman yang lebih baik di dapur dan sepadan dengan gaya hidup mereka.

Tibalah masanya, inilah periuk-periuk yang wajib ada dekat dapur korang! Beli awal-awal tak kalut, nanti raya boleh tayang dekat jiran. 

  1. Cosmo Casserole

Direka khas untuk memasak dalam tempoh yang perlahan, sesuai untuk rebus-rebus ke, panggang ke, ataupun nak baking pun boleh tau! Selamat untuk ketuhar sehinga 230° C. 

  1. Cosmo Pan

Memang menawan sungguh kalau nak hias atas meja tau. Tengok lah reka bentuk dia ni, dapat melengkapkan mana-mana bahagian dekat dapur sebab kaler dia pop-up sangat! Sesuai untuk masak masakan mudah-mudah untuk seisi keluarga. Untuk sarapan boleh, makan tengah hari boleh, makan malam boleh eh semuanya lah.

  1. Cosmo Fry

Dengan berat 800g dan saiz 24cm, tetapi Cosmo Fry ni sangat praktikal dan mudah untuk diangkat ke mana-mana. Nak bersihkan pun mudah! boleh lah tu keluarkan dan flex untuk buat breakfast hari minggu je. Tak gitchu?

Ha dengar cerita ada promo sekarang sampai 31 Oktober ni. Korang nak tahu lebih boleh terus ke website sini https://cosmiccookware.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.