Gula Cakery Memperkenalkan Barisan Pastri Perancis Lazat untuk Meraikan Tujuh Tahun Yang Penuh Kemanisan

0 Comments

Hey wassup gais. Tahu tak Gula Cakery kegemaran orang ramai baru-baru ini telah meraikan ulang tahunnya yang ke-7 bukan dengan hidangan keknya yang istimewa, tetapi dengan penghormatan kepada masa pengasasnya mempelajari seni ‘baking’ di Perancis: barisan croissant berlemak yang baru!

Croissant yang tidak kurang hebatnya membuat penampilan sulung bersama pelbagai tartlet yang lazat, yang terdapat dalam 12 perisa berbeza. Ini termasuk klasik seperti Dark Chocolate, Lemon Cream, and Strawberry, serta pelbagai perisa baharu seperti Ferrero Rocher Crunch, Heavenly Pistachio, Nutty Macadamia dan banyak lagi.

Selain pastri baharu, Gula Cakery juga turut menyambut ulang tahun ke-7 nya dengan mengadakan acara dua hari di kedai utama mereka di Kota Kemuning, Shah Alam. Lebih daripada 500 peminat pencuci mulut menjamu diri mereka sendiri dengan pencuci mulut istimewa Gula Cakery! Terdapat juga pelbagai aktiviti interaktif, seperti spin-and-win, cabutan bertuah, serta kelas baking percuma bersama Arieni, yang merupakan pengasas Gula Cakery dan pembuat roti sepanjang hayat. Tahniah Gula Cakery!

Leave a Reply

Your email address will not be published.