DISNEY+ HOTSTAR DEBUT TRAILER & KEY ART UNTUK MUSIM 3 YANG AKAN DATANG “STAR WARS: THE MANDALORIAN”

0 Comments

Hari ini Disney+ Hotstar telah mengeluarkan treler baharu yang mendebarkan di separuh masa perlawanan NFL Super Wild Card antara Dallas Cowboys dan Tampa Bay Buccaneers! Jeng jeng jeng, apa lagi kalau bukan  “Star Wars: The Mandalorian ” musim ke-3.

Seni utama baharu turut dikeluarkan untuk musim ke-3 kali ini. Siri aksi langsung yang mendapat pengiktirafan, asli, juga keluaran Lucasfilm, bakal disiarkan secara eksklusif di Disney+ Hotstar bermula 1 Mac ini!

Perjalanan Mandalorian melalui galaksi Star Wars akan diteruskan. Juga pernah menjadi seorang pemburu ganjaran tunggal, Din Djarin telah bersatu semula dengan Grogu. Sementara itu, Republik Baru bergelut untuk membawa galaksi jauh daripada sejarah gelap mereka. Orang Mandalorian akan bertemu dengan sekutu lama dan membuat musuh baharu sambil dia dan Grogu meneruskan perjalanan mereka bersama-sama. 

Siri ini dibintangi oleh Pedro Pedro Pascal, Katee Sackhoff, Carl Weathers, Amy Sedaris, Emily Swallow dan Giancarlo Esposito. 

Pengarah-pengarah yang turut terlibat dalam menjayakan 8 episod musim ke-3 ini termasuklah Rick Famuyiwa, Rachel Morrison, Lee Isaac Chung, Carl Weathers, Peter Ramsey dan Bryce Dallas Howard.

Jon Favreau merupakan penulis utama dan berkhidmat sebagai penerbit eksekutif bekerjasama dengan Dave Filoni, Rick Famuyiwa, Kathleen Kennedy dan Colin Wilson. Juga tidak dilupakan, Karen Gilchrist dan Carrie Beck merupakan penerbit eksekutif bersama.

Tonton treler di https://www.youtube.com/watch?v=OGegBEeSm74

Leave a Reply

Your email address will not be published.