International Cafe & Beverage Show Yang Digemari Ramai – Kembali Lagi Ke Kuala Lumpur Pada Mei 2023!

0 Comments

Pameran Kafe & Minuman Antarabangsa (ICBS) 2023, pameran terkemuka produk makanan, minuman dan kafe artisan, kini bakal kembali ke Pusat Konvensyen Kuala Lumpur! Pameran tiga hari bagi tahun ini dijangka menarik lebih 8,000 pengunjung dan lebih 500 jenama mempamerkan dari Malaysia, Singapura, Jepun, Korea Selatan, Australia, Belanda dan Itali. Keputusan untuk kembali lagi disebabkan susulan daripada kejayaan edisi sulung tahun lalu. Korang dah bersedia ke nak laburkan duit dengan mengopi dekat sini nanti? huhu.

Selain pameran, yang memberi tumpuan kepada kopi istimewa, minuman, produk F&B dan gaya hidup kafe, serta perabot, reka bentuk dan teknologi yang berkaitan dengan operasi kafe, penganjur (Montgomery Asia) telah bekerjasama dengan Persatuan Kopi Khas Malaysia ( MSCA) untuk menjadi tuan rumah separuh akhir dan akhir Kejohanan Kopi Kebangsaan Malaysia (MNCC) edisi ke-8. Barista ‘jaguh kebangsaan’ (dalam tiga kategori – Kejohanan Barista Gigi Coffee Malaysia 2023, Piala Falcon Coffees Malaysia Brewers 2023 dan Kejohanan Seni Latte Malaysia Gigi Coffee 2023) akan mewakili Malaysia di Kejohanan Kopi Dunia (WCC) 2024. Hebat tak hebat!

Pameran akan diadakan di Dewan 4 & 5 di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur, dengan tumpuan pengunjung perdagangan dan industri pada dua hari pertama, 25 dan 26 Mei. Korang boleh datang untuk memeriahkan lagi suasana pada hari ketiga dan terakhir, 27 Mei dengan menikmati hidangan lazat yang sebenar mengikut citarasa korang! 
Boleh layari www.intl-cbs.com untuk keterangan lanjut.

Leave a Reply

Your email address will not be published.