Kuasa NARUTO Sampai Ke Pavilion Bukit Jalil?

0 Comments

Peminat anime terutama sekali Naruto wajib hadir! Pameran Ulang Tahun Ke-20 Animasi NARUTO TV Malaysia yang dinanti-nantikan telah dilancarkan Pavilion Bukit Jalil pada hujung minggu lepas. Malaysia merupakan destinasi pertama dalam siri jelajah Asianya. Bakal berlangsung dari 7 Oktober – 31 Disember 2023, pameran ini menjanjikan pengembaraan yang mengasyikkan ke dunia NARUTO melalui pengalaman termasuk set 3D, galeri alatan ninja, dan pengalaman VR yang menggembirakan generasi NARUTO seterusnya membolehkan mereka berinteraksi dengan watak kegemaran mereka dari alam semesta NARUTO dan BORUTO.

Bersempena dengan sambutan ulangtahun ke-20 siri anime NARUTO, para peminat NARUTO dari seluruh Malaysia hadir memakai pakaian yang mengambil inspirasi daripada watak kegemaran mereka. Kehadiran para peminat disambut oleh Kurama, Rubah Sembilan Ekor, salah satu watak paling berkuasa dalam siri tersebut.

Selain dapat menyaksikan persembahan istimewa Wadaiko (gendang Jepun) semasa acara pembukaan, para peminat yang hadir juga dapat menikmati peluang untuk menjadi kumpulan yang terawal di Malaysia untuk memasuki kawasan pameran; ini menandakan populariti dan pengaruh budaya Jepun yang semakin meningkat di sini.

Sebagai peminta tegar NARUTO, hadir ke pameran ulangtahun ke-20 NARUTO bersama rakan-rakan dan keluarga adalah impian yang menjadi kenyataan.

“Melihat watak kegemaran saya dihidupkan terasa seperti pengalaman sekali dalam seumur hidup. Perhatian terhadap perincian, daripada adegan yang dicipta semula kepada pengembaraan VR yang mengasyikkan terasa seperti perayaan sebenar legasi NARUTO dan saya berterima kasih kepada telah menjadi sebahagian daripadanya. Selamat ulangtahun ke-20 Naruto!”. kata Miisa, peminat siri anime NARUTO.

Pameran ini memberi peminat peluang untuk membayangkan semula lapan adegan ikonik, menghidupkan semula semangat ninja melalui kesan cahaya dan bunyi yang menakjubkan. Peminat juga dihiburkan dengan lawatan selama 45 minit ke 21 zon tema ikonik anime NARUTO di kawasan pameran seluas 10,000 kaki persegi.

Untuk yang berminat boleh dapatkan tiket secara dalam talian atau di pintu hadapan pameran, bermula dari RM68 atau RM98 untuk pakej (Tiket Pameran + Tiket VR). Tiket untuk kanak-kanak di bawah umur 12 tahun boleh didapati pada harga RM28 atau RM48 untuk pakej (Tiket Pameran + Tiket VR).

Untuk maklumat lanjut, sila layari https://my.bookmyshow.com/e/N20EXMYS atau hubungi mmic_entertainment@outlook.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.