Sambut 2024 Dengan 80’s Party Vibe Di 1-Altitude Rooftop Bar

0 Comments

Dah ada port nak sambut tahun baru ker tu? Belum lagi? Nak kelainan apa kata tuju ke destinasi atas bumbung terbaharu dan tertinggi di Melaka. 1-Altitude Melaka bersedia untuk mentakrifkan semula kehidupan malam dengan pengalaman malam 360 darjah terbaik yang korang boleh bayangkan.

Of coz la luarbiasa sebab kat 1-Altitude Rooftop Bar ni korang bukan saja boleh meraikan malam tahun baru dalam kemeriahan tetapi juga pemandangan panoramik bandar Melaka yang menjangkau keabadian. Tentu sekali lengkap dengan percikan bunga api! 

Bersedialah untuk malam yang mengasyikkan dengan lagu-lagu radikal, rentak dan riff yang sinonim dengan tahun 80-an – jadi bersedialah untuk bernostalgia sambil korang menari menjelang 2024!!

Tiket awal berharga RM75 seorang. Dapat pek parti dan dua minuman alu-aluan. Harga tiket biasa adalah harga RM88 seorang. Beli awal sebab tiket cepat habis!

Jadi apa tunggu lagi? Kumpulkan clan korang dan bersiap sedia untuk menyambut tahun baharu dengan penuh gaya di 1-Altitude Melaka!

Leave a Reply

Your email address will not be published.