Raikan Musim Kegembiraan Dengan Yang Merah Dan Lazat Dari Texas Chicken

0 Comments

Warna merah sangat sinonim dengan masyarakat Cina dan membawa maksud kecergasan, umur yang panjang, kebahagiaan, dan kejayaan. Merah juga dianggap sebagai warna yang membawa tuah, pengiktirafan, dan kemasyhuran.

Dengan tema warna merah, Texas Chicken Malaysia meraikan musim Tahun Baru Cina dengan produk terbaharu yang enak dan menyelerakan –Red Fortune Chicken! Ia bukan sekadar hidangan semata-mata, malahan simbol pembawa tuah dan kebahagiaan. Red Fortune Chicken  menampilkan sos oren-merah yang enak dan unik, menggunakan kombinasi tomato, cili dan rempah-ratus dengan sedikit rasa smokey dan kepedasan yang sederhana. Sesuai dengan citarasa Malaysia!

Selain Red Fortune Chicken, terdapat juga pilihan jejari (tender) ayam yang empuk, disaluti tepung dengan kemas dan digoreng sehingga keemasan. Rangup di luar dan empuk di dalam dengan setiap gigitan. 

Membawa keriangan ke meja makan 

Diilhamkan oleh tenaga Tahun Naga yang penuh berapi dan kemerahan, Texas Chicken ingin menyerikan musim perayaan ini dengan ciptaan kulinari yang dicipta khas untuk mempesona dan membuka selera. Menu baharu gabungan tradisi dan inovasi ini adalah cara Texas Chicken untuk bersama-sama meraikan musim perayaan ini dengan rakyat Malaysia. 

Kumpul Angpow Texas Chicken 2024 dan kongsikan gambar terbaik anda

Dari 22 Januari, kekalkan tradisi perayaan dengan paket angpow bertemakan naga yang diberikan secara percuma dengan setiap pembelian kombo Red Fortune Chicken ataupun dengan pembelian minima sebanyak RM35 dalam satu resit. 

Sepuluh pelanggan juga berpeluang memenangi baucar RM100 Texas Chicken dengan menyertai pertandingan “Snap and Win” dari 17 Januari sehingga 7 Februari 2024. Anda hanya perlu membeli kombo Red Fortune Chicken, ambil gambar secara kreatif dengan berpakaian serba merah, sambil menikmati kombo tersebut dengan rakan dan keluarga anda, dan berkongsi gambar tersebut di akaun Facebook ataupun Instagram anda dengan hashtag #RedFortuneFeast.

Leave a Reply

Your email address will not be published.