Qatar Airways X gategroup: Sajian Makan Dalam Penerbangan Yang Berbeza!

0 Comments

Selain daripada keselesaan, makanan yang disajikan semasa dalam penerbangan juga menjadi antara yang dinantikan penumpang syarikat penerbangan.

Atas sebab yang sama, Qatar Airways telah menjalin perkongsian katering baharu bersama gategroup, bertujuan untuk meningkatkan pengalaman makan dalam penerbangan. Kerjasama ini akan merangkumi pelbagai aspek, termasuk pengalaman menjamu selera penumpang, inisiatif pemakanan sihat, dan usaha kelestarian. Dengan memanfaatkan kepakaran gategroup dalam reka bentuk menu, konsep masakan dan kecemerlangan operasi, Qatar Airways berusaha untuk mengukuhkan komitmennya terhadap kecemerlangan penerbangan global.

Perkongsian strategik bakal meningkatkan jenama Qatar Airways dalam memberikan pengalaman kulinari yang sempurna untuk tetamu, dalam penerbangan dan di lounge bertaraf dunia di Lapangan Terbang Antarabangsa Hamad. 

Sebagai sebahagian daripada kerjasama ini, pasukan kulinari gategroup akan berpangkalan di Doha dan menyumbang kepada pembangunan studio kulinari khusus untuk Qatar Airways. Studio ini akan memupuk inovasi, penciptaan bersama dan reka bentuk menu yang efisien. Ciptaan masakan baharu akan mengutamakan bahan, kesihatan dan pemakanan berkualiti tinggi, sambil menggabungkan hasil tempatan untuk menyokong kemampanan dan keaslian.

Peningkatan kualiti masakan akan disokong oleh proses yang mantap di sekitar pembangunan menu, kecekapan pengeluaran, dan pemantauan sistematik kualiti makanan. Melalui perkongsian ini, Qatar Airways menyasarkan untuk meneroka aliran pendapatan tambahan dan mengoptimumkan kecekapan operasi dan komersial.

Pada dasarnya, perkongsian ini menandakan gabungan kreativiti masakan yang menarik dan operasi terbaik dalam kelasnya, menandakan era seterusnya tawaran dalam penerbangan Qatar Airways.

Leave a Reply

Your email address will not be published.