Capai METASPEED™ Dengan Asics

0 Comments

ASICS baru-baru ini memperkenalkan dua tambahan pada METASPEED™ Series: METASPEED™ SKY PARIS dan METASPEED™ EDGE PARIS. Kasut ini menzahirkan gabungan teknologi termaju ASICS untuk memperkasakan pelari dalam perjalanan mengejar persembahan terbaik peribadi mereka.

Dicipta melalui reka bentuk dan rejimen ujian yang lengkap, kasut ini mewakili lonjakan prestasi dengan reka bentuk yang diperhalusi, komposisi plat karbon panjang penuh keringanan yang dipertingkatkan, kelembutan serta responsif yang lebih tinggi.

Konsep METASPEED™ yang diperkenalkan pada tahun 2021 telah merevolusikan reka bentuk kasut lumba dengan memenuhi dua gaya larian yang berbeza: STRIDE dan CADENCE. METASPEED™ SKY PARIS dan METASPEED™ EDGE PARIS disesuaikan dengan gaya ini, mengekalkan postur dan sudut hentakan kaki yang optimum walaupun dalam keadaan pelari sudah merasa keletihan, sekali gus menjimatkan tenaga untuk saat-saat penting dalam perlumbaan.

METASPEED™ SKY PARIS

Penambahbaikan yang ketara termasuk pengurangan berat menerusi inovasi seperti MOTION WRAP™ UPPER 2.0 dan busa tapak tengah FF TURBO PLUS, memberikan pelari rasa yang lebih ringan serta anjal.. Plat karbon panjang penuh yang lebih lebar di kawasan kaki depan juga meningkatkan lantunan semasa toe-off, manakala reka bentuk terakhir yang dikemas kini memastikan kestabilan dan sokongan untuk larian pantas.

METASPEED™ SKY PARIS dan METASPEED™ EDGE PARIS mendapat lampu hijau dari atlet seperti Vincent Kipkemoi Ngeitch dan Hariz Hamdan, manakala ketua projek Shuhei Takemura menekankan kepentingan mereka dalam musim larian 2024.

METASPEED™ EDGE PARIS

Kasut METASPEED™ SKY PARIS dan METASPEED™ EDGE PARIS akan tersedia untuk lelaki dan wanita dari kedai ASICS serta dalam talian mulai 4 Mac 2024, pada harga RM1,029.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang METASPEED™ SKY PARIS dan kasut METASPEED™ EDGE PARIS serta teknologi canggih, sila lawati www.asics.com  

Leave a Reply

Your email address will not be published.