Tempah Perjalanan Untuk Perniagaan? Lebih Mudah Dengan Aplikasi Baharu Daripada Trip.Biz

0 Comments

Dalam era di mana masa adalah wang dan kecekapan adalah kuasa sebenar, Trip.Biz, memperkenalkan aplikasi serba baharunya, yang membawa revolusi dalam cara mengendalikan pengaturan perjalanan untuk perniagaan.

Platform inovatif ini, dengan sokongan pelanggan 24/7 dalam pelbagai bahasa, menjanjikan pengalaman tempahan yang pantas dan lancar, membolehkan pengguna mengatur penerbangan dan hotel dengan mudah dengan pilihan untuk pengubahsuaian, pembatalan dan bayaran balik.

Salah satu ciri paling menonjol dalam aplikasi ini ialah sistem kelulusannya yang mantap, disesuaikan dengan pelbagai struktur dan keperluan organisasi, memperkemas aliran kerja merentas negara dan pusat kos yang berbeza. Fleksibiliti ini memastikan bahawa kedua-dua pekerja dan pengurus boleh menavigasi kerumitan perjalanan korporat dengan mudah.

Komited terhadap kemampanan, Trip.Biz menekankan pilihan perjalanan mesra alam di samping menyediakan inventori perkhidmatan yang luas. Daripada penerbangan yang meliputi 147 negara kepada perkongsian dengan kira-kira 2 juta hotel di seluruh dunia, syarikat itu menawarkan pelbagai pilihan yang disesuaikan untuk memenuhi keperluan perniagaan yang pelbagai.

Violet Zong, Ketua Pegawai Pemasaran di Trip.Biz, menekankan dedikasi syarikat terhadap pengalaman berteraskan pengguna. Beliau menyatakan bahawa aplikasi Trip.Biz terbaharu ini merangkumi kecekapan, kemudahan dan kemampanan. Ini bukan sahaja untuk memudahkan perjalanan; ini juga untuk memperkasakan pengguna untuk mengawal keperluan perjalanan korporat mereka.

Selain aplikasi terbaharu ini, Trip.Biz juga memperkenalkan kepada umum, logo baharu yang mencerminkan nilai terasnya: manusia, teknologi serta inventori dan kemampanan. Penjenamaan baharu itu melambangkan komitmen berterusan syarikat terhadap inovasi dan memenuhi permintaan perniagaan moden yang semakin berkembang.

Aplikasi terbaharu ini tersedia untuk dimuat turun pada kedua-dua platform IOS dan Android.

Leave a Reply

Your email address will not be published.