Satu Lagi Spot Staycation Dekat KL Untuk Korang Release Stress Dari ‘Busy Life’

0 Comments

Kuala Lumpur memang destinasi yang sentiasa sibuk. Kota untuk anak watan mencari rezeki, juga menjadi kota yang akan dijadikan sebagai destinasi pelancongan.

Kita ni kadang-kadang tu terlampau sibuk dengan kerja sampai tak sempat nak keluar dari kota Kuala Lumpur untuk tenangkan diri.  Tapi siapa kata dekat KL tak boleh nak tenangkan diri? 

Kalau korang nak tahu, 10 September ini akan adanya satu spot baru yang menarik untuk korang staycation dekat Kuala Lumpur dengan harga pembukaan yang istimewa. 

Terletak di bangunan Wisma Lee Rubber yang berada di tengah-tengah Chinatown, Else Hotel ada sediakan ruangan 49 bilik dalam bangunan tujuh tingkat yang dah diubah suai dengan konsep kontemporari untuk korang bebaskan diri daripada kehidupan kota.

Bermula dengan bilik Mantra (standard), Urban (deluxe), Sanctuary, Sutera dan yang terbesar sekali ialah Else Suite, korang boleh pilih jenis mengikut kesesuaian occasion. 

Setiap bilik pula akan dihiaskan dengan karya seni hasil tangan artis tempatan yang dah menang banyak anugerah seperti Fendy Zakri, Fauzul Yusri, Fawwaz Sukri serta Nathan Fikri, dan bahan bacaan nukilan penulis Malaysia.

Kalau tanya view mana paling mantap, wajarlah dari Else Suite sebab dari situ korang boleh nampak keluasan kota KL dengan balkoni persendirian yang bersambung dari bilik ke ruang tamu.Nak tahu apa lagi yang menariknya Else Hotel ni, korang boleh terus ke website https://www.elseretreats.com/.

Leave a Reply

Your email address will not be published.