Restoran Kontemporari Dengan Pengalaman ‘Theatrical Culinary’ Tarikan Terbaru Di Bukit Bintang

0 Comments

Selain daripada tempat-tempat yang menarik, Bukit Bintang selalu jadi tumpuan orang ramai untuk try makanan-makanan menarik. Sejak zaman viral TikTok ni lagilah, ada yang sanggup datang dari jauh untuk cuba!

Untuk tambah lagi pengalaman menarik korang makan dekat Bukit Bintang, apa kata korang cuba try test pulak pengalaman ‘kulinari teater’ di Thyme, restoran kontemporari terbaru dari PARKROYAL COLLECTION Kuala Lumpur.

Dengan tawaran pengalaman dining yang unik menjadikan Thyme adalah lokasi terbaru untuk korang satisfy all your food craving.

Apa yang menarik dekat Thyme? 

Ada Nyonya Curry Laksa, Butter Chicken Masala, Nasi Ayam Hainan dan kalau korang craving nak makan western boleh cuba hidangan yang disediakancef berpengalaman macam steaks, Fish & Chips, dan Chocolate Truffle Simple.

Nak go for healthy food, korang boleh try order Organic Quinoa Salad, Supper Acai Bowl, dan Homemade Bircher Muesli. Semuanya menggunakan bahan-bahan yang fresh dan berkualiti dengan guide daripada Cef Pastri Mohamed Nazeri yang berpengalaman lebih 24 tahun dalam industri ni.

Nak tahu lanjut tentang pakej di Thyme, korang boleh terus ke website Thyme PARKROYAL COLLECTION, Kuala Lumpur ya.

Leave a Reply

Your email address will not be published.