Diskaun Servis Kereta Sehingga 70% Jika Anda Wanita Sempena Hari Wanita Antarabangsa

0 Comments

Wanita-wanita sekalian, dah ready ke nak sambut Hari Wanita Antarabangsa 8 Mac ni? Plan nak ke mana tu dengan geng gegel-gegel sekalian?

Sebelum nak berjalan tu, jangan lupa servis dulu tau kereta. Memang benda yang sis nak share dengan korang ni akan buat korang lagi semangat nak berjalan tau!

Okey, firstly, kalau korang nak tahu banyak gila promosi yang diadakan sempena dengan Hari Wanita tak lama lagi. Dahlah promosi dia sampai sebulan lamanya, memang bertuah kan jadi wanita?

Salah satunya ialah promosi dari GoCar untuk kawasan Lembah Klang yang tawarkan diskaun sehingga 70% sehingga 31 Mac 2022 ni untuk semua pakej servis asas. Contohnya macam pakej tukar minyak dengan harga seperti berikut;                                               

Minyak Mineral: RM30 (Harga biasa – RM98)

Minyak semi-sintetik: RM38 (Harga biasa – RM128)

Minyak sintetik penuh: RM60 (Harga biasa – RM60)

Caranya mudah je. Korang hanya perlu download app GoCar dan gunakan kod ‘GOLADIES’. Tapi kod promo hanya untuk 300 pelanggan pertama yang gunakan kod ni dan boleh tebus servis sampai 30 Jun 2022.

Maybe korang risau yang kalau servis kat tempat lain daripada tempat biasa, lain pula jadinya nanti kan?

Nope! Tak perlu risau. Servis dorang memang boleh dipercayai sebab yang mengendalikan semuanya adalah individu bertauliah untuk kendalikan apa jua jenama & model kereta korang dengan kualiti servis macam OEM.

Sambil kereta korang diservis, korang boleh dapat manfaat tambahan contoh macam servis hantar & ambil oleh Go Valet dengan yuran minimum, guna kereta GoCar secara percuma selama 2 jam, sanitasi & servis cuci kereta secara percuma dan banyak lagilah.

Maklumat lanjut tentang kempen ni, boleh terus layari website https://hi.gocar.my/

Leave a Reply

Your email address will not be published.