Penyu bersarang semula selepas 20 tahun

0 Comments

Ni lah yg jadi… bila manusia tidak memunculkan diri kerana terpaksa kuarantin di rumah, banyak haiwan lain mula memunculkan diri. Ini termasuklah penyu yang kembali bertelur di sarang selepas 20 tahun lamanya!  Peningkatan jumlah mendadak

Bukan polis, pocong yang buat roadblock!

0 Comments

Memang semua orang takut kan kalau sebut pasal pocong? Sebab pocong tu hantu lah! haha siapa je berani dengan hantu ni? Cik Gaya pun takde bela saka nak tolong lawan dengan hantu macam pocong ni!

Kota Venice ibarat bandar berhantu…

0 Comments

Cik Gaya kalau tengok je gambar-gambar dekat Kota Venice, ha startlah nak berangan, duduk atas bot lah, nak pergi honeymoon dekat sana lah, siap terbayang lagu Yuna. “Sayangku jangan kau persoalkan siapa di hati ku,